Magaboco afsnit 10 UDE NU!

by

Så er afsnit 10 af magaboco ude og klar til download. I denne omgang snakker vi lidt om FON, Apples keynote fra i mandags, lidt live.com er vi tilfredse eller? og selvfølgelig “THE” Hot & Not. Opfordring herfra: Hent den NU.

4 kommentarer to “Magaboco afsnit 10 UDE NU!”

  1. Mads Jensen Says:

    Har nu lyttet de fleste af jeres podcasts igennem, og det er rigtig godt lavet – I har virkelig nyheder med som er helt up-to-date. Jeg hører i gennemsnit 3 timers podcast om dagen, så jeg ved efterhånden når jeg finder noget jeg vil blive ved med at høre.

    I kører udsendelsen i bedste Engadget Vs. Twit stil – nu er det dog en teknologi podcast, og I dækker primært Web nyheder og en smule hardware. Teknologi dækker måske lidt bredere end I kommer rundt, men alt i alt en fed cast.

    Keep it up!

  2. jastr Says:

    Hej Mads,

    Mange tak for den konstruktive kritik! Vi vil da tage det med i overvejelserne til de kommende afsnit men har du nogle konkrete ting du savner! Det er klart at vi bliver inspireret af vores hverdag og de ting vi berører i denne. Så input fra lytterne er mere en velkomne! Ja faktisk ekstremt velsete!

    Jacob

  3. Mads Jensen Says:

    Det err som ikke fordi jeg savner noget – slet ikke. Ordet teknologi dækker bare meget bredt – jeg tvivler på I påtænker at snakke om Nano teknologi eksempelvis. Men på den anden side, hva faen skal man ellers kalde det🙂

    Jeg synes det er fedt i snakker om Web sider med fede services. Jeg lytter til RIGTIG meget, og I er helt bestemt med på pulsen hele tiden. Der er jo ingen tvivl om at onlin content er fremtiden, så det er super cool I tager dette emne op.

    Jeg overvejede selv på et tidspunkt at lave en IT administrator podcast med nyheder, guides sikkerhed mm henvendt til sysadmins i mindre og mellemstore virksomheder, men det er sgu ikke så fedt at lave noget helt selv, så det er for fedt i 3 har fundet sammen – det giver lige lidt mere når man lytter, at det ikke kun er én mening.

    Anywho, keep up the good work guys!

  4. Mads Jensen Says:

    P.S Der var snak om I ikke kendte en mobil med indbygget RSS læser. Det har min K800i fra SonyEricsson faktisk factory installed. Den kan tilmed sættes op til at opdatere i et forudbestemt tidsinterval. Neat!

Skriv et svar

