Magaboco episode 17 – dansk IT podcast

by

Brugerkommentarer

Ulrich skriver at det er helt i orden at vi kan li’ mac … og Bo er væk … så vi går amok!

http://www.dr.dk/Debat/Debatter/Fritid+og+forbrug.htm?strItemID=forum&action=viewcontribution&intContributionID=13394


Windows Mediaplayer 11

Hvad siger i? for mig ligner det blot en visuel opgradering der ser ikke ud til at være noget banebrydende nyt hvornår var der egentligt det i mediaplayer?


Gmail på mobilen.

http://comon.dk/index.php/news/show/id=28896

Super ide. og hvad er det i det hele taget google har gang i med alle deres mange tiltag? og er der reelt ønske og behov for at nuppe alle sine ting med på farten og gør vi det?

http://www.basecamphq.com
endelig et nemt projektlederværktøj som fungerer!

HOT
Ny macbook. WOHOO
Jobworld – cv – sms
Få en sang gennem iTunes
http://www.basecamphq.com
xgl-compiz – nu kører det på min egen bærbare med ubuntu – WOWOWOWOWOW!!!
google mobile … hold da op jeg glæder mig til at få ladet min telefon op så jeg kan prøve det. Det ser for vilderen ud. Check med mobilen : http://gmail.com/app,

NOT
c:\
Folk der siger “hvis det hele bliver on-demand – så kan folk ikke tale sammen dagen efter om den spændende udsendelse der var i går….”
Excel
Zune.net

2 kommentarer to “Magaboco episode 17 – dansk IT podcast”

  1. Ulrich Says:

    Tak for notitsen🙂 og jeg er helt enig med jeres Zune betragtninger. BasecampHQ. Det skal helt klart tjekkes ud. Ser ud til at blive et kanon program.

    Når man snakker om Apple kommer man heller ikke uden om sikkerhed. Jeg bliver nød til at fortælle at jeg havde en mindre kontrovers med en fra vores IT-afdeling i dag. Han mente bestemt at Microsofts produkter (Server og OS) var langt mere sikre end Apple’s. Tro mod min Apple forsvarede jeg naturligvis Mac’ens ære. Men bagefter kom jeg egentlig til at tænke på om der var noget om det…… 2 sekunder senere besluttede jeg mig så for at det var der sgu nok ikke. Manden må være forblændet af tom konsulentsnak.

  2. Jacob Strømlund Says:

    Hej Ulrich,

    Lidt ros for dit hurtige respons! Det er fandme fedt med faste lyttere.. flere af den slags! Og som det ser ud lige p.t. er mac’en om folk vil det eller ej nok en smule mindre udsat end de almindelige windows maskiner vi alle kender.

    Jacob

Skriv et svar

