Magaboco nr. 19 – Zune Review

by

En lille ekstra udsendelse om Zune. Microsoft produktet over dem alle.
Vi er ikke videre begejstret, men tag en lytter.
Hent episode her.
Eller abbonér på vores feed i iTunes eller linket til højre.

Her er links til div. reviews
Rocketboom og Zune
PodcastingNews Zune sucks
Engadget Installation
Zune kan ikke overføre musik
Scobelizer
Engadget det store review
Tuaw review
Og så hør lige TWIT i denne uge. Der snakker de også om Zune inden den kom ud.

9 kommentarer to “Magaboco nr. 19 – Zune Review”

  1. Jan Lund Thomsen Says:

    Den eneste nyskabende feature – send Zune Marketplace(tm) indkøbt musik til andre Zunes via WiFi (hvorefter modtageren kan høre musikken 3 gange indenfor 3 dage) virker ikke med al musik. Det er nemlig ikke alle kunstnere/pladeselskaber der har villet være med. F.eks. Rolling Stones.

    http://www.msnbc.msn.com/id/15669798/site/newsweek/page/3/

  2. boco Says:

    haha – ja, det er bare endnu lidt benzin på bålet. De skal virkelig gøre noget helt drastisk efter min mening, hvis de skal bare snuse lidt til Apple’s success. Forhåbentlig er marketing ikke alt.

  3. Jan Lund Thomsen Says:

    Så lige at nogen har bikset en 3. parts Podcast Aggregator sammen til Zunen:

    http://www.feedyourzune.com/

  4. Ulrich Says:

    Godt review.. Jeg har hørt om en del uheldige fødsler af nye produkter men denne her overgår da stort set hele…

  5. Peter Hansen Says:

    Jeg tør godt være den første som støtter Bo i at den brune Zune er fed🙂

  6. boco Says:

    Sådan Peter. Tusind tak..

    Hvis jeg en gang bliver millionær, så køber jeg sgu en Zune og laver mig “den brune Zune klub”

  7. Ulrich Says:

    Den brune Zune ligner sguda mere en misforståelse hos malerfirmaet.. Jeg syntes den virker beskidt eller ikke-rengjort. Jeg kan helt klart ikke li den.

    Til gengæld har jeg set en del hvide iPods der efter lidt brug er blevet nusset og ikke er så skinnende hvide som reklamebilliderne påstår.

  8. mskoua Says:

    “den brune Zune klub” HHAHAHAHAHAAHAHHAHA LOL!

  9. Jacob Strømlund Says:

    Hahaha bo’s brune punktum og så var den diskussion ligesom til ende.. tillykke bo.. med den brune klub…

Skriv et svar

