Endelig et sted man faktisk også kan vinde noget ;-)

by

Jeg fik i mit sorte mandags uheld i denne uge fat i en udgave af fhm det her super overfladiske blad med helt naturlige piger der aldrig har set skyggen af en photoshop manipulation. Never mind. I denne uge havde de så en xbox 360 konkurrence og jeg tænkte tja lyder sgu meget sjovt så signede op og nu 7dage efter er der 1.stk xbox spil på vej med posten. Jeps JEG VANDT jodelæuhu.. så tænkte jeg ville dele denne vidunderlige oplevelse med de trofaste lyttere og opfordre dem til at melde sig til!

Link HER.

2 kommentarer to “Endelig et sted man faktisk også kan vinde noget ;-)”

  1. Mads Jensen Says:

    Ja og ud fra dit link har du endnu større mulighed for at vinde endnu mere🙂

    Jeg kan nu ikke se man kan vinde en xbox derinde, “kun” en rejse – men jeg kan vel købe din – vil du VIRKELIG eje et Microsoft produkt?

  2. Jacob Strømlund Says:

    Hej Mads,

    Det bliver hver uge trukket lod om følgende.

    X antal xbox spil
    1 Xbox
    og som du selv er inde på i allersidste ende en rejse jorden rundt for at spille xbox i diverse lande.

    Jeg havde 540 point den uge jeg vandt så det er ikke helt urealistisk at vinde derinde. På med et par gode venner og så har du et håndfuld spil inden længe!

Skriv et svar

