Få Magaboco streamet til mobilen…

by

Som lovet i afsnit 29 er her Magaboco direkte til din mobil som en test. Det foregår på den her måde:

Send en SMS til 1231 med teksten: mb mobil

Herefter modtager du ugens magaboco afsnit direkte på din mobil i en streamet version. Desværre har vi ikke kunnet gøre det helt gratis. Det koster 3 kr. for hver episode man får leveret direkte til mobilen. Du kan høre det så mange gange du orker… Der ud over skal man være opmærksom på at man betaler datatrafikpris til sin teleudbyder. Hvis du er rigtig heldig – så har du en af de nye 3 telefoner med 10gb download om måneden for en fast pris. Hvis du er rigtig uheldig – så betaler du 12 kr. pr. mb du streamer – f.eks. hos TDC på nogen af deres privat abonnementer.

Kommentarer modtages gerne.

3 kommentarer to “Få Magaboco streamet til mobilen…”

  1. Karin Høgh Says:

    Hej med Jer

    Jeg tror, at I skal følge lidt mere med ovre på podbloggen, for jeg har allerede i sommer brugt at publicere PodJournalen via Mobilize (men med en advarsel, for det er dyrt) – http://www.voiceindigo.com/ht/feed.do?rssid=23433

    Jeg har iøvrigt også podjournalen.mobi, hvor de versioner af min podcast, som man kan hente via mobilen, ikke fylder mere end en tredjedel og derfor ikke koster så meget at hente.

    Men der er en endnu bedre metode på vej, men den kan I jo læse om på min blog, når jeg har testet det.🙂

    Eller endnu bedre – komme til filterkaffe😉

  2. mskoua Says:

    hehe – selvfølgelig har du allerede en mobilversion🙂 Det er meget sjovt – men det som du har er implementeret lidt på en anden måde end det som vi har. Når jeg prøver din udemærkede levering af podjournalen til mobilen – så er det jo download… vores magaboco version streamer i stedet – og man får tilmed at vide når der er et nyt afnit helt automatisk (gør man det hos VoidceIndigo?)

    Vi kan da sagten komprimere endnu hårdere – men det lyder jo ikke ret godt.

    Hvis man har wifi i telefonen er det jo i øvrigt gratis at streame vores podcast.

  3. Karin Høgh Says:

    Okey streaming – ja, det er noget andet – og også dyrt

    Ja, Mobilize giver automatisk besked om nye episoder.

    Jeg har fået den nye x-series, og dér har jeg Orb, så jeg skal have kigget på det mht. streaming af podcasts via computeren derhjemme – next thing – dér har jeg en pakke på 10 GB om månden, så det ville ikke koste noget.

    Men den perfekte måde at bruge telefonen som podcatcher venter jeg stadig på.

Skriv et svar

