Magaboco i Podjournalen

by

Hør Karin Høghs interview af personerne bag Magaboco og få hele historien om hvordan det startede i en mørk afkrog af DR’s ufærdige milliardbyggeri en gang for længe, længe siden. Klik her:  og gå til Podjournalens hjemmeside

2 kommentarer to “Magaboco i Podjournalen”

  1. Søren Gyring-Nielsen Says:

    Hej Magaboco team🙂

    Karin Høghs podcast er virkeligt spændende – superfedt med noget baggrundsinfo om jer i Magaboco temaet og jeres podcast🙂 . Jeg glæder mig hvergang til at lytte til jeres spændende podcast, så klø bare på fremover🙂

    I giver et godt, veldækkende og informativt indblik i teknologi og IT – og for en gangsskyld også med Apple briller på !

    Der er mange flere som burde hente jeres podcast og I bør efter min mening bruge lidt mere krudt på at spede det gode budskab om jeres podcast:-)

    Jeg skal i hvert fald nok gøre mit for at sprede budskabet i MacBruger regi!

    De bedste hilsener
    Søren Gyring-Nielsen
    Sekretær og webredaktør
    http://www.macbruger.dk

  2. flemse Says:

    Hej tak for en god udsendelse

    Det er sjovt at høre hvad baggrunden for jeres udsendelse er.

    Jeg vil give Søren ret i at I burde gøre lidt mere for at gøre opmærksom på Jer selv. I kommer med en masse gode informationer og giver mig lysten til at prøve noget andet end M$.

    Hygge
    Flemse

Skriv et svar

