WWDC KEYNOTE KOM MED DIN KOMMENTAR

by

Safari på Windows???!!?!§?!
Ny FINDER som ligner iTunes???!?!!?
Og alt det andet -!

Skynd dig og ringe ind med en kommentar til vores program. Hvis der er optaget så prøv igen senere!

Telefonen er ÅBEN: 3699 0126 ! Ring nu!

7 kommentarer to “WWDC KEYNOTE KOM MED DIN KOMMENTAR”

  1. Søren Hugger Møller Says:

    Jeg har ringet et par gange, ved ikke om den sidste nåede at komme med. Men det var faktisk den vigtigste😛

  2. Mick Says:

    Vildt skuffende keynote.

    Det eneste nye som var fedt var Stacks.

  3. Jacob Strømlund Says:

    Ja stacks er fedt men skuffende og skuffende.. det var jo en developer keynote så det så vel ok… lad os nu se når vi får noget mere hands-on der var jo 300 nye features dette var blot 10 af dem..

  4. Søren Hugger Møller Says:

    Wee, så har man været med i et podcast. Yay😛

  5. Søren Hugger Møller Says:

    Med hensyn til mit problem med, at Safari til Win indlæser nogle sites hvor meget tekst mangler, så har jeg nu fundet en løsning på dette problem.

  6. mskoua Says:

    Kan du også finde ud af om Safari er hurtigere end IE? eller om det er hokus pokus som det har været omtalt på nettet?

    Mvh, Magnus

  7. Søren Hugger Møller Says:

    Hmm, jeg har ikke gennemført nogle videnskabelige tests.🙂

    Men jeg synes ikke at Safari virker specielt hurtigere end hverken IE 7 eller Firefox 2. Det er lidt op og ned hvilken browser der er hurtigst. Jeg tvivler i hvertfald på at Safari er 2 x hurtigere end IE, som Apple ellers påstår på deres website.

Skriv et svar

