Magaboco afsnit 49 – Ipod fest! Ipod Touch, Fatboy Nano, Wifi iTunes Store og meget mere…

by

Vores telefonnummer er: 36990126
Ring ind til telefonsvareren og indtal din kommentar


Nye Ipods
Der er i dag kommet nye ipods – hvad synes vi om dem? Har de forandret sig nok til at få folk til at købe dem? Ugens Hot ELLER Not


Hot
– Amazon EC2, S3
– Microsoft ‘åbne format’ fravælges i DK
– FFMPEG NOT
– Apple benytter ikke standard UUID atom i MP4 filer for at kun deres filer synkroniserer ud på Ipod (tsk, tsk…)
– Joost – hakker stadigvæk – og fuld af det værste fra TV…

3 kommentarer to “Magaboco afsnit 49 – Ipod fest! Ipod Touch, Fatboy Nano, Wifi iTunes Store og meget mere…”

  1. Søren Hugger Møller Says:

    Ja, den iPhone touch er lækker! Jeg synes ikke at de ter en fed ide at kombinbere musikafspiler og telefon, så jeg er ikke så vil med iPhone. En iPod med touchscreen og WiFi er derimod perfekt! Jeg plejer ofte at rystelidt på hovedet over jeres fanboyisme (😛 ), men her er jeg 100 % enig med jeg😀. Så mangler jeg bare lige 3000,-.:/

  2. Anders Says:

    De to seneste afsnit af Magaboco spiller ikke så højt. Har I skruet ned for volumen? Jeg kan ikke længere lytte til Magaboco på vej til arbejde med vindstøj og trafik. Kan I ikke skrue lidt op for lyden igen?

  3. mskoua Says:

    Jo, det er rigtigt at jeg er kommet til at skrue ned for lyden – jeg tænkte godt over det da jeg lyttede afsnittet igennem her til morgen. Jeg lover at det er i orden næste gang. Tak for input! Mvh, Magnus

Skriv et svar

