Podcasterprisen

by

Halløjsa kære lyttere..

Nu er det snart længe siden der er sket noget på magaboco siden. Podcasten er jo desværre fadet ud og vi har alle tre travlt med mange forskellige ting. At noget af det har med podcast at gøre det vides jo aldrig.

Jeg ville lige opfordre vores lyttere til at nominere magaboco til sidste års podcasterpris. Dette arrangement er sat i søen af den danske “pod-mama” Karin Høgh som normalt driver podblog.dk.

Vi på den tidligere magaboco redaktion er enige om at ideen er helt igennem genial og det selvfølgelig med tiden vil været et af de tiltag der vil være med til at gøre podcast stort i danmark. Vi tror på at antallet af potentielle lyttere stiger og stiger og vi tror på at medie modnes under ganske fornuftige vilkår.

Jeg håber vi med denne opsang vil blive nomineret af en del af vores trofaste lyttere for det stykke arbejde vi har lagt i at underholde jer så ofte som muligt og at i vil støtte op omkring Karins tiltag frem i tiden.

Alle gode hilsner.
Jacob

2 kommentarer to “Podcasterprisen”

  1. Christian Says:

    Kære eks

    Jeg ved godt, at det var mig der ville skilles og at jeg havde sørget for at bilen og huset stod i mit navn, men Femina kårer årets mand og jeg er nomineret. Jeg ved jo du har abonnement, så vil du ikke lige stemme på mig?

    knuzer Mads Christensen

  2. mskoua Says:

    Ny dansk podcast: http://thesecondshot.wordpress.com/

    Enjoy!

Skriv et svar

