Magaboco Sæson 2 starter på torsdag!

by

Man skulle tro det var løgn – the rest is NOT silience! Din gamle favorit undergrundspodcast MagaBoco starter op igen med en ny sæson. Denne gang mere spydig, mere ekstrem, mere Mac, Iphone, Linux og checkede sites som er værd at kende før alle andre. HOT og NOT liste med alt fra chefer til vista – det hele er med. Indstil din RSS læser på Magaboco podcasten og vær med fra starten! Vel mødt torsdag den. 28/8 -2008!

Jacob, Magnus og Bo.

5 kommentarer to “Magaboco Sæson 2 starter på torsdag!”

  1. Peter Bo Says:

    Det er jo fantastisk gode nyheder – glæder mig til i morgen.

    Har lige hørt Magnus i Harddisken fra i fredags – selv om det er over et år siden i nævnte cloud computing første gang, så er det et emne jeg håber I vil tage under kærlig behandling fremover.

    …venter spændt på nye afsnit.

    Hilsen
    En stor fan🙂

  2. Anders Says:

    Velkommen tilbage drenge, var et helt tilfælde jeg så podcasten på Itunes, og tænkte den er jo nedlagt, så googlede🙂 i er nu tilbage på podcast listen, held & lykke med projektet. Så får vi se om i er blevet mere realistiske, eller stadig har sælger tilgangen til det hele, he he. Men glæder mig til god underholdning.

  3. Christian Says:

    Næste gang i starter op får I lige Leo til at nævne det på TWIT. Jeg er jo syv afsnit bagud nu.

  4. Britt Malka Says:

    Hey! Det er so HOT, at I starter op igen. Jeg er stadig i gang med at lytte mig igennem de gamle podcasts, og hver gang ærgrede jeg mig over, at I var holdt op. Og så har i faktisk startet igen for længst! Super! Tak!

  5. mskoua Says:

    Tak tak, det er jo dejligt at høre at nogen sætter pris på det🙂

Skriv et svar

