Phoenix Lights

by

Android ude nu – hvad så?

Ny Gnome på gaden. Nu version 2.24 http://library.gnome.org/misc/release-notes/2.24/

Michael More udgiver gratis film på internettet http://slackeruprising.com/

Når nu vi talte grimt om iomega zip drive, skal de lige have denne anerkendelse: http://store.iomega.com/section?SID=f921ca02b0a86fe22e2f637bb5a6a71212b:4760&secid=40299 – det er sgu alligevel en fed lille ekstern HDD

AppleTyrani i App store? http://www.macnn.com/articles/08/09/23/apple.extends.iphone.nda/

Ugens “Hvor blev det af?”

– Tablet PC’en – der ville revolutionere verden.

Hot og Not


Hot

Not

  • AppleCen sur i Appstore… arrrggg.. det sgu for irriterende!
  • Vista
  • Microsoft

4 kommentarer to “Phoenix Lights”

  1. Adam Says:

    Virkelig god podcast denne gang – blev glædeligt overrasket over at finde en ny så kort tid efter den sidste. Det var jo som at få en gave på sin iPod.

    Jeg er ret sikker på at Michael Moore kommer til at tjene helt fint på merchandise fra “Slagger Uprising” – jeg tror ikke man skal undervurdere, hvor meget han kan tjene på det når han går fuldstændig uden om distribution. Der er ingen mellemænd, ingen andre end ham til at hente pengene. Og den kommer jo også på DVD til dem som ikke henter den. Hverken Radiohead eller Nine Inch Nails er blevet fattige af lignende stunts. Vi står bare foran en ny distribution og en ny økonomi – er jeg ret overbevist om.

    Jeg er SÅ tæt på at poste den link til Microsofts reklamefilm … men jeg skal nok lade være🙂

  2. boco Says:

    Jamen så gør jeg det da.


    Bomben af en reklame. En god ide at dele den op i bidder, for den er laang.

  3. Morten Says:

    Rigtig fedt at Magaboco er vendt tilbage!

    Jeg har dog et enkelt surt opstød: Kunne I ikke godt give jeres podcast filer unikke navne (ala MagabocoS02E04). Når alle filer hedder file_128kb.mp3 brokker min feed reader (News Crawler) sig. Hver gang I udsender en ny podcast må jeg ind i log filen og redigere for at kunne downloade den nye podcast.

    Det ville også være super med noget ID3 tag (som minimum artist, album, title og genre) så Sansa Clip kan gengive jeres podcast på en ordentlig måde.

    Danmarks førende IT podcast må vel nok kunne leve op til disse basale tekniske krav??

  4. mskoua Says:

    Hej Morten. Når du downloader vores fil, så vil du finde ud af at den rent faktisk hedder ‘Magaboco_58.mp3’. Så vores filnavne hedder i virkeligheden noget andet end det som står i feedet. Det gør vi for at få den bedst mulige statistik. Jeg har prøvet NewsCrawler version 1.9 og har ikke nogen problemer med at downloade feedet. Kan godt se at feedreadere præsentere filerne som file_128k.mp3 – men det er jo bare indtil man klikker på download.

    ID3 tags – yes sir! Det skal du få. Artist – title og genre burde vi kunne få på. Det vil nok tage noget tid inden det sker. Men det er jeg helt game på. Hilsen Magnus

Skriv et svar

