Magaboco episode 60 ude nu

by

Denne gang om spændende emner som: OpenID, Ubuntu, DropBox, Amazon og første internetbasede bindende valg i DK!

Indstil din RSS reader og lyt med!

4 kommentarer to “Magaboco episode 60 ude nu”

  1. Next2Tech » Blog Archive » Dropbox Says:

    […] har jeg så fundet Drop-box. Det vil sige – jeg må lade æren gå til Magaboco, som var dem der gjorde mig opmærksom på det. Men jeg downloadede og prøvede. Og DropBox lader […]

  2. Sebastian Bargmann Says:

    Hej drenge,

    I behøver ikke vente på lækre themes til Ubuntu. Check AWN! Her er en fyr der viser hvordan: http://www.quicktweaks.com/2008/09/27/gmail-weather-beauty-right-on-your-ubuntu-desktop/

  3. mskoua Says:

    Hej Seb

    Har du rent faktisk fået din ubuntu til at ligne det link du sendte? – eller så’en cirka? Så vidt jeg kan læse må AWN være med i 8.10 – er det rigtigt? Send lige et dump af din desktop så vi kan få den med i næste episode. Hvad med den der Go-Gnome – det lyder da også alt for fedt – har du prøvet den?

    Hilsen Magnus

  4. Sebastian Bargmann Says:

    Ja, fik det til at ligne på en 20 mins tid (på 8.04). Der var lidt slinger i valsen, men læser man kommentarerne kommer man sikkert i mål.

    AWN er med i 8.10, men i en ældre udgave. Så da jeg opgraderede til 8.10, blev det hele ret ustabilt. Kører nu med den “indbyggede”, men den er altså ikke helt så lækker som bleeding edge (ser her hvordan: http://wiki.awn-project.org/Installation:Ubuntu#PPA). Den skal på en af dagene.

    Screendump må komme når jeg hopper ud af Windows igen. Ehm…😉

    Go-Gnome prøvede jeg også. Den er muligvis(?) også med i 8.10. Jeg har i hvertfald fået et icon jeg ikke havde før… men altså… jeg har nok ikke helt fattet, hvad det går ud på. Glæder mig til at du forklarer mig det i næste podcast😉

Skriv et svar

