Magaboco afsnit 63 ude nu

by

EMNER

– Bo’s besøg hos LastFM
– Iphone firmware 2.2
– Gmail themes 
– Windows 7. Jeg har lyttet til Leo Laportes TWIT hvor der snakkede en masse om windows 7. Den er god siger de, men hvad er der lige der er så godt?? Det siger de ikke. Jo en fed taskbar som bare virker – juhuuuu!

Ugens “Mads”
“En ting der skal på både hot og not er at du med en Ubuntu live boot cd kan hacke enhver Windows så du kan komme ind og se alt hvad der ligger på computeren. Har prøvet det på en Windows 2000 og en vista og der var kode på begge maskiner.”

Ugens “Pimp din ‘Buntu”
– De hotteste ikoner
– Det hotteste GTK theme

Denne uges Internet TV 
– Miro + Denne kanal (Kopier kanal URL og tilføj den i Miro som kanal og få en sand Helte fortælling) 

Hot og Not

Hot 
– Visualiseret facebook. 
– Iphone 2.2 firmware
– Jaunty Jackalope
– CDN hos Amazon … og nu også snart hos PodcastMachine.com

Not
– Nokia
– At der kun er en teleudbyder af iphone

5 kommentarer to “Magaboco afsnit 63 ude nu”

  1. Peter Bo Says:

    Straffen er hård hvis man ikke er aktiv på bloggen her, men bare tilbagelænet lader sig underholde🙂 det er formentlig en test fra Magnus’ side ikke at lave et miro-link (der virker) til den omtalte sæson af et eller andet… blot for at se om vi er vågne.

    Men jeg vil da benytte lejligheden til at bakke op om idéen vedr. internet-TV jeg nyder at jeg ikke længere er bundet af sendetiderne på DR2 når det drejer sig om The Daily Show, og det er 3 meget interessante BBC udsendelser der gemmer sig bag det andet link fra forrige podcast.

    Fortsæt endlig med ugens internet-TV det er en genial idé. Håber der er andre der er enige med mig.

    P.S.: Bo, du må da næsten have været hos Last.fm samtidig med dine kollegaer fra Harddisken, så I burde vel have udvekslet noter så I i det mindste var enige om antallet af ansatte🙂 Henrik Føhns siger 30 og du siger 80 hmmmm….

  2. boco Says:

    Hej Peter Bo.

    Jeg er ret sikker på jeg har ret. Jeg tror sgu jeg vil skrive en mail til ham en af dagene. Det må da være en fejl. Hvornår i harddisken har du hørt det? Jeg har ikke hørt udsendelsen tror jeg.

    Jeg vil bøje mig i støvet, såfremt hr. Føns har ret.

  3. mskoua Says:

    Næ, det var nu ikke fordi jeg ville drille – det var mere fordi jeg havde travlt – og ikke lige orkede at finde en udsendelse – når der nu alligevel ikke var nogen som kiggede på det …. men nu hvor du har givet dig tilkende – så finder vi selvfølgelig noget spændende til næste uge🙂

  4. mskoua Says:

    der er selvfølgelig lang tid til næste uge, så jeg har opdateret linket

  5. Peter Bo Says:

    Bo, det er i Harddisken fra den 28. november. Spring 13½ minut hen i podcasten, så er du på vej tilbage til Last.fm🙂

Skriv et svar

