Magaboco72 – Skyerne samler sig…

by

Hvide skyer samler sig over IT-verdenen – klar til at skylde onskaben bort…
Google Tasks – nu også i Gmail – nu “exchange complete”
Google OS – hvordan forestiller vi os det?
Google Wave
Todoodlist – technology is great. Pencils are better.

iphone – nearest tube i London

Chrome OS af the fake steve jobs.lidt sjovt.

Filmudlejning på iPhone – syret! Rumrejse 2001 – syret!
Turn-by-Turn GPS til iPhone – Magnus har testet
Vodtube – der mangler en god podcastklient
Push, push, push – gi’ os’ mere push!

Jeg downloader ikke længere programmer til min Mac…

GoogleMaps streetview – hele England dækket – og tag til Disneyland Paris

Hot og Not
Hot
– Google OS
– Sky vs. MS
– Iphone vs. Mac
http://theflip.dk

Not
– Google OS vs. Ubuntu
– “Vi kan da selv drive det….”
– Hillerød Kommune omsorgssystem i ruiner

En kommentar to “Magaboco72 – Skyerne samler sig…”

  1. Peter Bo Says:

    Hej Bo, Jacob og Magnus

    Det plejer at være sådan at når jeg bliver rastløs og tænker: “Det er da ved at være længe siden jeg har hørt fra MagaBoco…” ja, så dukker der som regel et afsnit op, og det skulle ikke undre mig at I er lige på trapperne. Men jeg vil alligevel rykke Jer lidt i ærmerne og håbe på at i er friske på snart at lave et nyt afsnit.

    Jeg vil gerne forsøge at komme med et par emner I kunne spinne lidt over:

    Jeg sidder i skolebestyrelsen på mine ungers skole og er i denne budget/nedskærings-tid lidt træt af at høre at IT investeringer bliver udskudt eller skåret væk og vil så appelere til at tage et “gammelt” emne op igen (I havde fat i det omkring afsnit 18-22) og så evt. kombinere det med Jacobs erfaringer med sine mange Netbooks. Er det reelt muligt at benytte Netbooks og Open Source i undervisningen uden at læreren skal være en IT-nørd?

    I min søgen i arkivet her på siden faldt jeg lige over at Bo satte Slingbox på Not-listen tilbage i afsnit 34… er det stadig din holdning Bo?

    Håber på snart at høre fra Jer, I sætter sgu’ kulør på cykelturen til og fra arbejde når MagaBoco er på iPod’en – bliv endelig ved.

    Hilsen
    En stor fan😉

    P.S.: Jeg synes I er gået meget stille med dørene i forbindelse med Jeres 3 års jubilæum her i løbet af sommeren – TILLYKKE

Skriv et svar

